Любарець Владислава Вікторівна

Любарець Вjpg

 

Любарець Владислава Вікторівна

в.о. завідувача кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності,

доктор педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, професор

 

Orchid Logo 560x420 google scolar                              
    scopus         

        web of science          
       

 

 

 

Е-mail:       Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Гарант освітньо-професійної програми «Менеджмент соціокультурних проєктів та креативних індустрій» (028 Менеджмент соціокультурної діяльності

 

Освіта: 

1990 р. – Ржищівське педагогічний коледж імені А. С. Макаренка, кваліфікація: вчитель початкових класів, вихователь.

1998 р. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, кваліфікація: вчитель трудового і професійного навчання.

2005 р. – Київський університет туризму, економіки і права, кваліфікація: викладач-туризмолог.

2017 р. – Міжрегіональна академія управлення персоналом, кваліфікація: практичний психолог.

 

Викладання наступних дисциплін:       «Загальна психологія», «Психологія лідерства та професійної успішності», «Педагогіка дозвілля», «Менеджмент гостинності», «Міжнародна індустрія гостинності»

 

Коло наукових інтересів:    Освіта, професійна підготовка менеджерів соціокультурної діяльності, туризм, гостинність, інклюзія.

 

Членство у редакційній колегії наукового видання, включеного до переліку наукових фахових видань України:

  • Теоретичний та науково-методичний часопис«Вища Освіта України», Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.
  • Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика» Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут педагогіки НАПН України

 

Інформація про видані підручники, навчальні посібники та монографії:

1. Любарець В. В. Професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності: теоретичні обґрунтування: монографія. Суми: П.Ф «Видавництво “Університетська книга”», 2018. 382 с.

2. Liubarets Vladyslava. Cognitive technologies in educational environment of establishments of higher education: collective monograph // Cognitive technologies in education and social practice possibilities of application / by edition N.V. Kochubey, V.O. Nesterova. Germany. 2018. P. 111–132.

3. Любарець В. В. Освітні кластери як шлях підвищення конкурентоздатності закладів вищої освіти. // Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : монографія; за ред. В. В. Любарець, Н. В. Бахмат.  К.: Міленіум, 2020. 310 с.

4. Любарець В. В., Літовка-Деменіна С.Г., Родінова Н.Л. Професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища академічного простору Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : монографія; за ред. Н.М. Рідей, Л.М. Панченко. К. : Вид-во НПУ ім.. М.П. Драгоманова, 2020. 190-232 c.

5. Журнал спостережень та планування роботи асистента вчителя закладів освіти з інклюзивною формою навчання навчальний посібник / за ред. В.В. Любарець, Ж.Л. Верьовкіна. Київ : Міленіум, 2022. 90 с.

 

Інформація про наукову діяльність: 

 

Наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня:

1) Літовка-Деменіна С. Г., на тему «Формування готовності майбутніх фахівців сфери туризму до екскурсійної діяльності в процесі професійної підготовки» (2018); 

2) Зінькова І. І., на тему «Педагогічні умови формування підприємницької культури майбутніх фахівців сфери послуг і туризму» (2019); 

3) Верьовкіна Ж. Л, на тему «Формування професійного самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання» (2021); 

4) Літвінова Т.В., на тему «Формування соціального здоров’я майбутніх менеджерів у процесі професійної підготовки» (2021). 

5) Васильєва Галина Іванівна – «Формування методичної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивного середовища».(2021).

6) Левадна Катерина Юріївна – «Педагогічні умови формування крос-культурної компетентності майбутніх менеджерів готельного бізнесу» (2022).

 

Наукові статті (за останні 5 років) :        

1. Bakhmat N. V., Dudka T. Y., Liubarets V. V. Multimedia education technologies usage as the condition for quality training of the managers of socio-cultural activity. Information technologies and learning tools. 2018. Vol. 64, no. 2. P. 98–109. URL: 

2. N Bakhmat, N Ridei, N Tytova, V Liubarets, O Katsero. Methodology of safety and quality of life on the basis of noospheric education system formation. Strategies for Policy in Science and Education, No. 29 . 2021 P. 82-92.

3. Bakhmat Nataliia, Ridei Nataliia, Liubarets Vladyslava, Ivashchenko Victoria, Petrovska Olga, Averina Kateryna Information Technology in Incentive Management in Student Learning International Journal of Computer Science and Network Security (21(2)). 2021. Р. 142–147. 

4. Liubarets Vladyslava, Levadna Каteryna, Tsypko Victoriia, Rodinova Nataliia. Hospitality etnics – the main image criterion of the tourism industry managers. Turismo: Estudos & Práticas (UERN), Mossoró/RN, v. 10 (2), 2021.  

5. Н. Рідей, T. Гоголь, В. Любарець, Ю. Земліна, Н. Родінова TERRITORIAL INNOVATION CLUSTERS: WORLD LANDMARKS / UKRAINIAN REALITIES. FINANCIAL AND CREDIT ACTIVITIES: PROBLEMS OF THEORY AND PRACTICE 2021 No 5 (40) 2021. Р. 418–428.

6. Vladyslava Liubarets, Nataliia Bakhmat, Olena Matviienko, Oksana Tsykhmeistruk, Inna Feltsan Formation оf Professional Competence оf Assistant Teacher оf Inclusive Education иn Secondary Education Institutions Strategies for Policy in Science and Education,. 2021 

7. Liubarets, V., Miroshnichenko, T., Cherusheva, G., Pyzh, N., & Protas, O. Control monitoring of the educational process of students with special learning needs. Journal of Higher Education Theory and Practice. 2022. No 22 (5) 2021. Р. 60–73. 

8. Любарець В. В. Професійна підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в зарубіжних країнах // Науковий вісник УМО: електронне видання. Вип. 1(21). 2018.

9. Любарець В. В. Практична реалізація створення електронних підручників у інформаційно-освітньому середовищі ВНЗ // Педагогічні науки: зб. наук. праць / Херсонський державний університет. Херсон: Вид. дім «Гельветика». 2018. № 81, т. 1. С. 148–153.

10. Любарець В. В. Особливості професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності // Вища освіта України: теоретичний та наук.-метод. часопис. Київ: Педагогічна преса, 2018. № 4. С. 56–61. 

11. Любарець В. В. Гостинність як продукт розвитку соціокультурного середовища // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2018. № 61. С. 117–122.

12. Любарець В. В. Дидактичний потенціал віртуального навчального простору освітнього середовища та можливості його практичного втілення в менеджерській освіті // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. / ред. кол.: Товканець Г. В. (гол. ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 2019. Вип. 1 (9). С. 40–43.

13. Любарець В. В. Особливості проектування електронних підручників для професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності в індустрії гостинності // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки / [гол. ред. О. В. Діденко]. Хмельницький: Вид-во НАДПСУ, 2019. Вип. 1(16). С. 234–249.

14. Карташова Л.А. Любарець В. В. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності до соціалізації осіб з особливими потребами в індустрії дозвілля. Вища освіта України. 2019. №2. С. 57–62. 

15. Любарець В. В., Верьовкіна Ж.Л. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти. Вища освіта України. 2019. № 4. С. 68-75. 

16. Любарець В.В., Родінова Н. Л., Левадна К.Ю. Професійна підготовка майбутніх менеджерів індустріı̈ гостінності в умовах дуальноı̈ форми навчання. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам'янець- Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 29 (2-2020). Київ: Міленіум, 2020. 432 c.

17. Любарець В. В., Скибун Н. Д. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії. проф. Вища освіта України К. : Педагогічна преса, №4 2021. С. 77-84

18. Любарець В. В., Любима А. Є. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення. Вища освіта України. Теоретичний та науково0методичний часопис. ДІВПВ «Педагогічна преса», 2022. № 1-2(84-85). С. 38-43. 

19. Любарець В. В., Яковенко І.В. Перспективи управління розвитком освіти дорослих в умовах воєнного та післявоєнного стану України. Вища освіта України. Теоретичний та науково0методичний часопис. ДІВПВ «Педагогічна преса», 2022. № 3(86)

20. Liubarets V. V. Multimedia technologies use in future specialists in service sphere training // INTERNATIONAL ACADEMY JOURNAL WEB of SCHOLAR. 2018. No. 8(26), vol. 2, August. P. 3–9. DOI: https://doi.org/10.31435/rsglobal_wos

21. Liubarets Vladyslava. Content of professional training of future managers of socio-cultural activity for the industry of hospitality // INTERNATIONAL ACADEMY JOURNAL WEB of SCHOLAR. 2018. No. 12(30), December.  P. 43–48. 

22. Liubarets V. V. Psychological features of personality of modern manager of socio-cultural activity // ELMİ İŞ (humanitar elmlər üzrə aylıq beynəlxalq elmi jurnal).  2019. No. 2 (3). P. 1–4. 

23. Liubarets V. V. Digitalization of education in Ukraine // East European Scientific Journal (Warsaw, Poland). 2019. No. 3(43). P. 4–7.

24. Liubarets Vladyslava. Socio-cultural activity managers practical training FEATURES // Science Review. 2019. No. 3(20). P. 20–24, 

25. Lubarets V., Litovka-Demenina S., Nehodenko V. Sociocultural Activity Managers’ Professional Training in the Conditions of Information and Educational Environment / Edukacja – Technika – Informatyka. Kwartalnik Naukowy Nr 4 (30) / 2019 / Щоквартальний журнал № 4/30/2019

26. Petrichenko L. O., Bakhmat N. V., Tsypko V. V., Liubarets V. V., Prokopenko A. O. Mobile-oriented Learning: Developing and Using Infoword Application «Informatics Dictionary» // International Journal of Psychosocial Rehabilitation. 2020. Vol. 24, Issue 5 P. 4813-4826 

27. Nataliia Bakhmat, Nataliia Ridei, Vladyslava Liubarets, Victoria Ivashchenko, Olga Petrovska, Kateryna Averina Evaluation of the Peculiarities of the Implementation of the Impulse Stimulus of Students in the Process of Educational Activity Systematic Reviews in Pharmacy Vol 11, Issue 11, Nov-Dec 2020 , Р.1037-1041

28. Liubarets V., Pavlenko D., Litvinova T. V.  Education Process Digitalization in Sociocultural Activity Managers’ Training. Journal of education, technology and computer science. Rzeszów, 2020. No 1(31). Р. 30-35. 

29. Bakhmat, N., Liubarets, V., Bilynska, M., Ridei, N., Anhelina, S. Digital transformation of preparation of the future: Specialists in the economic industry in conditions of dual professional education. New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2020. 7(3), 242–251. 

30. Liubarets V., Vasylieva H. Educational workers methodological  competence formation in the conditions of inclusive learniig. Frankfurt. TK Meganom LLC. Paradigm of knowledge. 1(45). 2021.

31. N Bakhmat, V Liubarets, I. Rozman, O. Rarytskyi, N. Kochubey. Innovative Learning Environment for Training Competitive Education Specialists of Ukraine Innovative Environment of Higher Education in Ukraine. Psychology and education. 2021. Volume: 58(3): P. 65-73. 

32. Liubarets V., Lyubyma А. Heuristic Teaching Methods Of Professional Junior Bachelors In Software Engineering. International Science Journal of Education & Linguistics. 2022. 1(2): P.1-6

 

Робочі програми, навчально-методичні комплекси, методичні рекомендації (за останніх 5 років):       

1. Васильєва Г. І., Любарець В. В. Термінологічний словник – інклюзія. Київ : Міленіум, 2018. 42 с.

2. Верьовкіна Ж. Л. Зошит для самостійних робіт з предмету художньо-естетичного циклу «Художня культура» [для учнів загально-освітніх навчальних закладів]. Навчальний посібник / за ред. В. В. Любарець. Київ : Міленіум, 2018. 74 с.

3. Любарець В. В. Педагогіка дозвілля: робоча програма для студентів денної форми навчання за напрямом підготовки 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітнього ступеня бакалавр на 2020/2021 навчальний рік. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. К.: 2020 27 с.

4. Любарець В. В. Методичні рекомендації проходження технологічної практики на виробництві для «Менеджмент індустрії гостинності» для студентів ІІІ курсу за напрямом підготовки 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітнього ступеня бакалавр на 2020/2021 навчальний рік. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. К.: 2020. 25 с.

5. Любарець В. В. Міжнародна індустрія гостинності: робоча програма для студентів денної форми навчання за напрямом підготовки 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітнього ступеня магістр на 2020/20221 навчальний рік. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. К.: 2020 21 с.

6. Літвінова Т. В., Любарець В. В. Методичні рекомендації навчально-ознайомчої практики за програмою «Менеджмент індустрії гостинності» для студентів ІІ курсу за напрямом підготовки 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітнього ступеня бакалавр. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. 18 с.

 

Виступи на Міжнародних конференціях (за останні 5 років):   

1. Liubarets V. Cross-cultural approach in the personnel management of the hospitality industry // Innovative technologies in science and education. European experience. Helsinki, Finland. November 12–15 2018 / Innovative technologies in science and education. Helsinki, Finland, 2018. Р. 350–352.

2. Любарець В. В. Крос-культурні комунікації менеджерів соціокультурної діяльності // ІІ міжнар. наук.-практ. конф. «Креативні технології, підприємництво і менеджмент в організації соціокультурної сфери ХХІ століття» (м. Київ, 16–17 жовтня 2018 р.) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Київ, 2018. № 61, т. 2. С. 117–122.

3. Любарец В. В. Впровадження електронного навчання в освітнє середовище. Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції «Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ», 16–17 листопада 2019 р., К.: Педагогічна думка, 2019. – С. 262-264.

4. Любарець В. В. Дуальне навчання освітнього кластеру професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності // Университетско-школьные кластеры: мировой опыт и перспективы его адаптации в Украине : материалы XVІII ежегод. Междунар. науч.-практ. конф., Харьков, 14 февр. 2020 г. /М-во образования и науки Украины, Ин-т высшего образования НАПН Украины, Харьк. гуманитар. ун-т «Нар. укр. акад.» [и др. ; редкол.: Е. В. Астахова (глав. ред.) и др.]. – Харьков : Изд-во НУА, 2020. 224 с. 

5. Любарець В. В., Спіцина А. Є. Роль економічної культури в перетворенні економічних відносин суспільства // Scientific achievements of modern society. Abstracts of the 9th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2020. Pp. 1030-1039. URL: http://sci-conf.com.ua

6. Спіцина А. Є., Любарець В. В. Економічна свобода – основа розвитку економічної культури // The 10th International scientific and practical conference “Dynamics of the development of world science”(June 10-12, 2020) Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2020. Р. 689-698. URL: http://sci-conf.com.ua.

7. Любарець В.В., Яворська Т.М. Критерії правової компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності XI Міжнародна науково-практична конференція “PRIORITY DIRECTIONS OF SCIENCE AND TECHNOLOGY DEVELOPMENT”, 11-13 липня 2021 р. Київ, Україна. 2021.

8. Петрова Дар'я Андріївна, Любарець Владислава Вікторівна Персоналізація електронного навчання. Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки: матеріали II Міжнародної студентської наукової конференції. Дрогобич: ГО «Молодіжна наукова ліга».—Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа» 2021. Т3.С.113-114

9. В. Любарець, І. Зінькова.  Імідж - детермінант конкурентноспроможності менеджерів індустрії гостинності // Modern directions of scientific research development. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2021. Pp. 405-408.

10. Любарець В., Васильєва Г. Готовність освітян до професійної діяльності в інклюзивно-освітньому середовищі. Ціннісно-орієнтовний сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України : матеріали науково-практичної конференції, 18-20 травня 2021 р. Суми, 2021. С. 214-217. 

11. Любарець В. В., Любима А. Є. Креативність освітнього середовища – запорука професійного зростання майбутніх фахівців. // Актуальні проблеми науки, освіти та суспільства в сучасних умовах: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 28 травня 2022 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2022. Ч. 1. 71 С. 10-12.

12. А Любима, А Лупа, В Любарець.  Актуальність співпраці стейкхолдерів з закладами вищої освіти. Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ», 2022. С.151-152

13.Любарець В.В., Шиманський В.Р&  Маркетингова підготовка до педагогічної організації дозвілля майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності / Сучасний стан та перспективи розвитку науки, освіти та суспільства: збірник тез доповідей̆ міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 15 серпня 2022 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2022. С.12-14.

 

Організовані наукові заходи (за останні 5 років)     

Дослідження відповідно до теми Зведеного плану НДР сфери освіти, науки та інноватики «Концептуальні засади когнітивних технологій в освіті» (Державний реєстраційний № 0116U000849); 

тема зведеного плану НДР сфери освіти, науки та інноватики «Теоретичні та методичні основи формування системи післядипломної освіти на засадах сталого розвитку» (Державний реєстраційний № 0117U004914, 2016-2019 рр.); 

розроблено електронний освітній ресурс «Універсальний освітній простір «ACCENT»», який за розпорядженням Міністерства освіти і науки України №21/12-Т-287 (протокол №1 від 30.05.2016р.) отримав гриф «Схвалено»

З 2018 по 2022 здійснено професійну підготовку 6 кандидатів педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти:

 

Інформація про підвищення кваліфікації:    

2019 р. стажування на педагогічному факультеті Жешувського університету, м. Жешів, Польща

2021р. Міжнародної зимової школи «Соціальні виміри Європейських студій» в рамках імплементації проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) - 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR

 

Громадсько-культурна діяльність:       

З 2015 р. голова правління  Громадської організації «Школи юних лідерів громадянського суспільства»

 

Нагороди та відзнаки: 

2005 р. Почесна грамота Головного управління готельного господарства і туризму виконавчого органу Київської міської ради, 

2015 р. Грамота Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київради (Київська міська державна адміністрація) Управління професійної освіти