Абітурієнтам

Магістратура «Освітня політика»

 

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА»

 

спеціальність: 011 «Освітні, педагогічні науки»

галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка

кваліфікація: Магістр освітніх, педагогічних наук; Експерт в освіті

 

Мета освітньо-професійної програми:

Забезпечити фундаментальну та прикладну підготовку висококваліфікованих і компетентних фахівців в галузі освіти та педагогіки, освітніх експертів, експертів освітніх програм, експертів з якості освіти для виконання освітніх; фахівців, адаптованих до ринкових і демократичних перетворень, здатних жити й творити в інформаційному суспільстві, глобальному світовому просторі, досягати взаєморозуміння між людьми, соціальними групами, націями, державами, бути членами європейської і світової спільноти і одночасно патріотами Української держави; розвиток їх здатностей до експертної, науково-дослідної та науково-педагогічної діяльності в освітніх закладах, науково-педагогічних установах.

 

 

ОПИС ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ

Об’єктами вивчення є: експерта оцінка якості освіти, освітніх програм, науково-дослідної та науково-педагогічної діяльності в освітніх закладах, управління ними та їх підрозділами за умов і вимог державної політики у галузі освіти

Теоретичний зміст предметної області:

 - розкриття особливостей світового дискурсу освітньої політики, зокрема його теоретико-методологічної складової; 

- аналіз освітньої політики в контексті основних тенденцій сучасного суспільного розвитку (загальнонаціональний і міжнародний вимір); 

- здійснення аналітичного огляду освітньої політики в Україні за період незалежності; 

- визначення пріоритетів державної освітньої політики в країнах світу, зокрема у країнах Європейського Союзу, та можливості їх застосування в Україні; 

- опанування навичок викладацької діяльності під час оцінювання (самооцінювання) відповідей студентів у процесі навчальних дискусій із завдань семінарських занять, самостійної роботи, демонстрації мультимедійних презентацій, експертного аналізу провідних нормативно-правових документів у галузі освіти України, наукового проєкту; 

- розвиток у майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук гнучких навичок (SoftSkills), зокрема комунікативних, створення презентацій, самоорганізації, саморозвитку, роботи в команді, лідерських здібностей; 

- розкриття взаємозв’язків освітньої політики з іншими обов’язковими освітніми компонентами навчального плану підготовки майбутніх магістрів освітніх, педагогічних наук, визначення її значення для набуття загальних і фахових компетентностей студентів означеної спеціальності.

 

Викладання та навчання:

Проблемно/проєктно орієнтоване навчання (problem / project-based learning). Освітній процес здійснюється на засадах компетентнісного, системного, інтегративного підходів із застосуванням інноваційних, інтерактивних технологій, що визначає гуманістично-творчий стиль суб’єкт-суб’єктної взаємодії, студентоцентрованого навчання.

Форми: Лекції: проблемні, «круглі столи», диспути, бінарні, із заздалегідь запланованими помилками, семінарські та практичні заняття в малих академічних групах; індивідуальні заняття; навчальні екскурсії; наукові конференції; інструктаж; самостійна робота на основі підручників, конспектів та електронних WEB-1,0 та WEB-2,0 ресурсів, консультації з викладачами, в тому числі, в режимі онлайн; організаційно-методичне керівництво практикою; підготовка курсових і кваліфікаціних робіт; керівництво проблемними групами, науковими гуртками та дискусійними клубами з актуальних проблем освітньої політики тощо.

Методи: проблемного, проблемно-пошукового, інтерактивного навчання.

Детальніше: Інформаційна картка 

 

 

taemnitsi culturnih labirintiv