Успіх студентів: підтримка від стейкхолдерів до 20-річчя інституту
Поєднання високих результатів у навчанні та активної громадської позиції відкриває нові можливості для студентів. Підтвердженням цього стала відзнака здобувачів освіти Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики, які вперше здобули підтримку від стейкхолдерів. У рамках відзначення 20-річчя Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики маркетингова агенція Superheroes Marketing започаткувала традицію підтримки найуспішніших студентів.
За результатами літньої заліково-екзаменаційної сесії підтримку здобули здобувачі освіти бакалаврату:
-
Павло Годун (студент ІІІ курсу, ОПП «Філософія»),
-
Мар’яна Котик (студентка ІІ курсу, ОПП «Культурологія»),
-
Юліана Матвіюк (студентка ІІ курсу, ОПП «Реклама та зв’язки з громадськістю»).
З цієї нагоди відбулася онлайн-зустріч найкращих студентів інституту з доктором філософії (культурологія), CEO Superheroes Тарасом Горбулом та директоркою українського офісу агенції Іриною Пуріною.
Підтримка стейкхолдерів засвідчує актуальність співпраці університетської спільноти та бізнес-середовища, а також сприяє формуванню нової культури партнерства у сфері освіти. Вона є важливим мотиватиційним чинником для студентів, адже визнає значення як академічних успіхів, так і громадської активності.