Конференції

sajt 25 

 

ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КРУГЛОГО СТОЛУ:

  1. Філософська журналістика як вид публічного дискурсу в постмодерністській парадигмі.
  2. Феномен постправди в сучасному масмедійному просторі.
  3. Реклама як інструмент міфотворчості сучасної культури.
  4. Соціальні медіа як універсальні комунікативні інструменти: проблеми та перспективи розвитку.
  5. Виклики сучасної журналістики в епоху штучного інтелекту.
  6. Журналістська етика як показник рівня комунікативної культури медійної спільноти.
  7. Репрезентація комунікативних соціокультурних процесів через public relations.
  8. Есеїстика як репрезентація філософської журналістики.

 

 

📄  ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ ЗАХОДУ (ПЕРЕГЛЯНУТИ 👈)

 

За результатами круглого столу буде видано збірник тез в електронному вигляді. Збірник тез круглого столу буде виданий українсько-польським видавництвом «Liha-Pres», яке входить до рейтингу книговидавців SENSE. Кожним тезам, включеним до збірника тез круглого столу, буде присвоєно DOI, що дасть змогу авторам знайти свою наукову працю на сайті Open Ukrainian Citation Index (OUCI), розробленому фахівцями Державної науково-технічної бібліотеки України за дорученням Колегії Міністерства освіти і науки України. Збірник тез круглого столу буде розміщений на відкритій платформі українсько-польського видавництва «Liha-Pres» за цим посиланням після 13 грудня 2024 року. Усі учасники отримають сертифікати про участь у заході, які будуть надіслані разом із збірником тез круглого столу після 13 грудня 2024 року.