Абітурієнтам

Запрошуємо на спеціальність "Реклама та зв'язки з громадськістю"

 

Реклама та зв'язки з громадськістю – це спеціальність про креативні індустрії 

 

Реклама, маркетинг, зв’язки з громадськістю та інші креативні послуги є невіддільними складовими креативної індустрії, яка відіграє важливу роль у сучасній економіці. Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про затвердження видів економічної діяльності, які належать до креативних індустрій», ці сфери  включають діяльність, безпосередньо пов’язану зі створенням креативних продуктів. Водночас значний внесок у креативну економіку роблять і суміжні сфери, такі як артпроєкти, культурна спадщина, мода, дизайн, туризм, цифровізація тощо. Тому знання про креативні індустрії та вміння працювати в них потребують глибокого розуміння та спеціалізованих знань. Ці знання забезпечать вам фахівці Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики Українського державного університету імені Михайла Драгоманова.

 

Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики оголошує набір у 2024 році на освітню програму  «Реклама і зв’язки з громадськістю» (061 Журналістика). Ми пропонуємо унікальну можливість підготуватись до професійної самореалізації у сфері креативної індустрії на основі якісної підготовки теоретиками та практиками з акцентом на бізнес, маркетинг, теорію медіа, культурну політику, експертизу та ін. 

 

bakalavr reklama ta zvyazky z hromadsʹkistyu UDU NPU Drahomanova

 

Ваша успішна кар'єра в креативній індустрії: ми готуємо професіоналів нового покоління

 

Освітня програма "Реклама та зв'язки з громадськістю" дозволить вам стати справжніми лідерами та лідерками у сфері креативної індустрії. Наша програма розроблена для того, щоб ви могли глибоко розуміти особливості цієї динамічної сфери, допомагати брендам встановлювати емоційний контакт з аудиторією, підвищувати обізнаність про продукти та послуги, а також формувати позитивний імідж через творчий та  креативний підхід.

 

Освітня програма «Реклама і зв’язки з громадськістю» (спеціальність 061 «Журналістика») поєднує в собі дві ключові галузі сучасного бізнесу, що мають вирішальне значення для успішної роботи будь-якої компанії та державної установи. Студенти цієї спеціальності вивчають різноманітні аспекти створення та реалізації рекламних кампаній, включаючи стратегії позиціонування бренду, медіапланування, копірайтинг, дизайну тощо. Здобувачі отримують знання, уміння та навички про те, як будувати та підтримувати позитивний імідж компаній та установ через взаємодію з різними аудиторіями, про принципи управління кризовими ситуаціями тощо.

 

САЙТ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ  

 

Чому варто обрати Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики?


Ми пропонуємо комплексну підготовку, яка охоплює як теоретичні знання, так і практичні навички. Наш підхід допоможе зрозуміти специфіку взаємодії слова, образу та ідеї в рекламних кампаніях. Вивчення та дослідження різноманітних концепцій, які використовуються для створення стратегій з комунікацій та створення певних уявлень та образів, допоможе якісно осягнути різноманітні аспекти професії.  Наші викладачі навчать вас розуміти глибокі культурні контексти, що є основою для ефективних креативних рішень. Ви дізнаєтесь, як аналізувати та використовувати сучасні тенденції культури для створення успішних маркетингових кампаній та PR-стратегій.

  

Підґрунтям вивчення та дослідження реклами можна вважати слова філософа Роланда Барта«Реклама це мова, і не тому, що це особлива манера говорити про речі, а тому, що вона накладає на свої висловлювання оригінальну структуру, реклама нерідко навіює глядачеві почуття якоїсь глибинної сутності речей. Реклама щохвилини ненавмисно звертається до нашого знання, пропонуючи нам зв’язки з мистецтвом, літературою, міфологією – тобто з нашим минулим».

 

5 ПОШИРЕНИХ ЗАПИТАНЬ ПРО НАВЧАННЯ (ГАЙД ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ 2024)

 

 

НАШІ ПАРТНЕРИ 

 

420443606 916312137162175 4635204815775340818 n 309368776 518025263665215 7540293112887450179 n GDIP logo ukr
 Маркетингова агенція повного циклу Superheroes Найбільший видавничий дім Східної Європи "Гельветика"  Медіацентр Генеральної дирекції  з обслуговування іноземних представництв

 

Практичний досвід з першого дня


Ми запрошуємо фахівців з бізнесу, які покажуть вам, як використовувати сучасні інструменти для того, щоб ваша творчість перетворювалася на реальні досягнення. Ви навчитеся не тільки створювати, але й керувати проєктами, забезпечуючи їхній успіх на ринку. Однією з наших найбільших переваг є те, що наші викладачі активно залучені до реального сектора праці. Це означає, що вже під час навчання ви отримуєте унікальну можливість долучитися до роботи з відомими брендами, відчути на собі реальні виклики та здобути досвід. Наші партнери – це провідні компанії, які готові інвестувати у молоді таланти та пропонувати студентам реальні проєкти для роботи.

 

Чи на часі ця спеціальність? 

 

У воєнний час творчий підхід може допомогти знаходити нові способи комунікації, підтримки та взаємодії, що особливо важливо для підняття морального духу та зміцнення національної єдності.

 

Креативні індустрії, такі як реклама, маркетинг та зв’язки з громадськістю, відіграють важливу роль в економічному розвитку. Вони допомагають бізнесам залишатися на плаву, адаптуватися до нових умов та навіть розвиватись. Фахівці у цих сферах можуть сприяти відновленню економіки після війни.

 

Реклама та зв’язки з громадськістю можуть бути ключовими для формування позитивного іміджу країни на міжнародній арені. Правильно спрямовані кампанії можуть залучити підтримку від міжнародної спільноти та допомогти донести правдиву інформацію про події в країні.

 

ЯКА ПЕРСПЕКТИВА СПЕЦІАЛЬНОСТІ?

Фахівці напряму  «Реклама та зв’язки з громадськістю» виконують різноманітні завдання, пов’язані з підтримкою іміджу компанії, популяризацією брендів, продуктів та послуг:

  • Задачі пов’язані з рекламою та маркетингом;
  • Розробкою рекламних кампаній для продуктів або послуг;
  • Вивченням ринку та аналізом конкурентів;
  • Вибором медіаканалів для розміщення реклами (телебачення, радіо, Інтернет, соціальні мережі тощо);
  • Створенням та впровадженням PR-стратегій;
  • Взаємодією з журналістами, блогерами та іншими представниками ЗМІ;
  • Організацією пресконференцій, заходів та інтерв’ю;
  • Створенням позитивного іміджу компанії або бренду;
  • Копірайтингу;
  • Розробкою дизайнерських та креативних ідей для рекламних кампаній;
  • Написанням пресрелізів, рекламних текстів, слоганів та інших матеріалів;
  • Аналітикою та вимірюванням ефективності роботи компанії;
  • Відстеженням результатів рекламних кампаній;
  • Аналізом даних та визначенням ефективності реклами;
  • Визначенням цільової аудиторії та способів комунікації з нею;
  • Реагуванням на кризові ситуації;
  • Мінімізацією негативного впливу на репутацію компанії.

 

Знімок екрана 2024 05 20 о 23.27.54

 

(інформація станом червень 2024 р.)

 

 

НАШІ ВИКЛАДАЧІ

 

horbul

 

ГОРБУЛ Тарас Олександрович

засновник та генеральний директор маркетингової агенції Superheroes.marketing, працював з понад 100 брендами, створив перший туристичний бренд міста Київ, експерт у сфері культури

                                                                                    

vernyhorenko  

 

ВЕРНИГОРЕНКО Ольга Сергіївна

кандидат культурології, викладачка, авторка і ведуча програм "Про що мовчать епохи" та "Модуль знань", яка звучить на Першому каналі Українського радіо, Радіо "Культура" й телеканалі UA: Культура.

         Sobolevska                    

СОБОЛЄВСЬКА Світлана Олександрівна

кандидат культурології, доцент,  письменниця, член Національної спілки журналістів України

 

Rusakov

 

РУСАКОВ Сергій Сергійович 

кандидат філософських наук, доцент, член Національної спілки журналістів України

117175351 3294422793953276 5534448144988511423 n 

Осадча Лариса Василівна

кандидат філософських наук, професор, експертка з культурних комунікацій та культурної політики 

 

 

Hladkykh Valentyn

 

 Гладких Валентин Валерійович

кандидат філософських наук, експерт з медіакомунікацій 

mokhonko vitaly

 

Мохонько Віталій Анатолійович

дизайнер, створює айдентику, візуальний стиль, веде комерційні проєкти у креативній індустрії 

 

 

ТАКОЖ ЗАПРОШУЄМО ОЗНАЙОМИТИСЬ З УНІКАЛЬНИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ БАКАЛАВРАТУ:

ФІЛОСОФІЯ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ

РЕЛІГІЄЗНАВСТВО

 

 

❗ ВСТУП  - важливий і відповідальний етап для абітурієнтів!  Більше інформації про вступну кампанію, наприклад, чи можливий вступ без ЗНО, що таке мультипредметний тест, особливості написання мотиваційного листа, реєстрація електронного кабінету ➡ на тематичному сайті нашого університету: https://www.vstup.nnifop.udu.edu.ua/

  

Приєднуйтесь до нас у соцмережах FacebookTelegram, InstagramYouTube