Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики
Гуманітарна експертиза як стратегія формування культури майбутнього
Видано колективну монографію, яка була ініційована викладачами-культурологами Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики та Балтійською міжнародною академією Видання стане цікавим для теоретиків та практиків у гуманітарній сфері. На думку колективу авторів: гуманітарна експертиза – це новітня наукова діяльність, де об’єктом вивчення є людина, а предметом – зміна природи людини, нові можливості особистості, що формуються в соціокультурному середовищі новітніх технологій і обумовлюють граничне буття людини в суспільстві; гуманітарна стратегія формування умов розвитку ціннісної свідомості особистості.
Вітаємо!
Вітаємо заступницю директора з роботи зі студентами Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики Софію Скрипнікову з отриманням Подяки Міністерства освіти і науки України! Подяка вручена за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність.
Графік навчального процесу заочної форми навчання
Графік навчального процесу заочної форми навчання
Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики
на II семестр 2022/2023 н.р.
Гаранти освітніх програм взяли участь в тематичному семінарі
Нещодавно в університеті відбувся семінар для гарантів освітніх програм за темою «Підготовка до акредитації освітніх програм в умовах воєнного стану» в якому взяли участь представники Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики - доктор філос.н., проф. Мозгова Н.Г, канд. філос.н., доц. Русаков С.С. та к.філос н., асист. Ворожейкін Є.П.
Відбулась Вчена рада інституту
27 лютого 2023 року відбулась Вчена рада Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики. Захід відбувся в ауд. 3-4 гуманітарного корпуса, яка є іменною аудиторією відомого філософа Григорія Волинки. Як зазначив в.о. директора інституту доц. Русаков С.С. "Проведення Вченої ради є не лише обов’язком, а й дієвим механізмом розв'язання нагальних питань та визначення подальших шляхів навчально-виховної та наукової роботи колективу".